ما در کی نو کاشان، آسایش و راحتی در خرید و جلب اعتماد مشتریان را هدف قرار دادهایم. همواره در تلاشیم کالای اصل و با کیفیت و متناسب با نیاز افراد ارائه دهیم. همچنین در تمام مراحل انتخاب، خرید، نصب و پشتیبانی همراه عزیزان باشیم. با این وجود ممکن است مشتریان ارجمند پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی واحد خدمات پس از فروش در خدمت مشتریان عزیز است.
1- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد، حداکثر طی 12 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق یکی از موارد درج شده در فرم تماس با ما اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی ممکن است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. از برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن خودداری نمایید. وجود آسیب بر جعبه اصلی کالا، امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.
2- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات با اطلاعات کالا در وب سایت مغایرت داشته باشد، حداکثر طی 12 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق یکی از موارد درج شده در فرم تماس با ما اطلاع داده شود. در حالتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی کالا، وجود داشته باشد، نباید کالا از حالت بستهبندی اولیه خود خارج شده باشد در غیر اینصورت رسیدگی به درخواست مشتری امکان پذیر نخواهد بود. در حالتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی کالا ممکن باشد، ضروری است کارتن و جعبه اصلی کالا نگهداری شود و از دور انداختن آن جداً خودداری شود.
امکان استفاده از این سرویس تنها در صورتی است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. از برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن خودداری شود زیرا امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.
3- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود، درخواست مرجوعی کالا یا انصراف از خرید به کالاهایی تعلق خواهد گرفت که باز نشده باشند. هرگونه دخل و تصرف در بستهبندی اولیه کالا، از قبیل: باز کردن پلمپ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم، امکان مرجوع کردن کالا را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
مواردی که ممکن است در این پروسه پیش بیاید:
3-1: سفارش ارسال نشده باشد؛ که در اینصورت باید هر چه سریعتر ، از طریق یکی از موارد درج شده در فرم تماس با ما اطلاع داده شود.
3-2: پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، در اینصورت حداکثر تا 48ساعت، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
با توجه به توضیحات داده شده، برگرداندن کالا ، تنها در صورتی که کالا باز نشده باشد و در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، امکان استفاده از این سرویس خواهد بود. در غیر اینصورت امکان استفاده از این سرویس برای مشتری وجود نخواهد داشت. همچنین ارسال و هزینه آن به عهده مشتری خواهد بود.
4- اگر در زمان حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد؛ با توجه به اینکه تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر می باشد، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل و جبران خسارت به عهده شرکت حمل و نقل است و کی نو کاشان مسئولیتی در این رابطه ندارد.
کالای آسیب دیده و همه متعلقات آن، باید به همان صورتی که مشتری تحویل گرفته است به همراه تایید رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به کی نو کاشان ارسال شود.
در صورتی که آسیب در لحظه اول قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن کالا خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کی نو کاشان برگردانده شود.
پس از بررسی کالا های مرجوعی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مشخص شده در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال خواهد شد.
چگونه هزینه ارسال محاسبه میشود؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان کی نو کاشان برسد، هزینههای ارسال به عهده کی نو کاشان خواهد بود. و برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به کی نو کاشان ارسال شود.
در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان کی نو کاشان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از دریافت کالا توسط واحد خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری به این صورت خواهد بود:
کارشناسان ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی میکنند. اگر ایراد یا مغایرت تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نماید. این پروسه از زمان دریافت کالا تا زمان پاسخ به مشتری به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
نکته: اگر در زمان رسیدگی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ کی نو کاشان با توجه به انتخاب مشتری، کالای دیگری را ارسال و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای جایگزین، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود.
هنگامی که وضعیت کالا توسط کارشناسان مشخص میشود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
با یکی از روشهای زیر میتوانید درخواست خود را به خدمات پس از فروش ارسال نمایید:
– با شماره ( 09100039566 ) تماس بگیرید.
– پیام خود را در صفحهی تماس با ما با موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
–به (info@keynowkashan.ir/) با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.