قوانین و شرایط ثبت خرید در سیف سیتی مارکت

در ابتدا به اطلاع می‌رسانیم؛ کلیه خدمات ارائه شده در سیف سیتی مارکت، با قوانین جمهوری اسلامی، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده منطبق است. در ادامه با شرایط ثبت سفارش در سیف سیتی مارکت آشنا خواهیم شد.

  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت به ترتیب زمان ثبت سفارش، پردازش بسته بندی و ارسال می‌شوند.
  • مدت زمان پردازش تا ارسال سفارش، حداکثر سه روز کاری ( شنبه تا پنج شنبه بجز تعطیلات رسمی) پس از ثبت سفارش است.
  • ارسال سفارشات به دو صورت، ارسال با پیک(فقط در شهرستان کاشان) و ارسال پستی (تمامی نقاط ایران) انجام می شود. لازم به ذکر است مدت زمان تحویل سفارش از طریق پست، 2 الی 7 روز کاری (وابسته به مسافت و نوع ارسال (سفارشی، پیشتاز)) است.
  • ما در سیف سیتی مارکت همواره در تلاشیم که تهیه، ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، با نهایت دقت انجام شود. با این وجود، در صورت اتمام موجودی یک محصول در سایت، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش برای مجموعه محفوظ است. همچنین مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند و یا پس از شارژ مجدد محصول، سفارش برای ایشان ارسال شود.
  • اگر به دلیلی چون، اتمام موجودی، انصراف مشتری از خرید، سفارش کنسل شود، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری بعد از ثبت لغو سفارش، به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • کاربران موظف هستند هنگام ثبت سفارش، اطلاعات صحیح و کامل خود را وارد کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش مشتری قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. البته کاربران می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را به عنوان گیرنده‌ی سفارش وارد کنند. در صورت وجود خطا و یا نقص در اطلاعات، سیف سیتی مارکت هیچ مسئولیتی را در قبال سفارش ثبت شده، ندارد.
  • لازم به ذکر است کلیه اطلاعات ثبت شده در حین ثبت سفارش، پس از نهایی شدن سفارش و پرداخت مبلغ، قابل تغییر نیست. در صورت بروز مشکل در زمینه ثبت اطلاعات و یا فراموشی رمز ورود با شماره 55451052-031 تماس بگیرید.